zondag 10 september 2017

2017 juli + augustus

Tsja, vakantie periode. Ik ben er gewoon niet aan toe gekomen om foto's te plaatsen!



grappig biggetje, voor Helma gehaakt

Wordt een sleutelhanger

Tas voor Kim gehaakt, was wel een beetje haast bij, de tas moest mee op vakantie! Maar is wel prima bevallen en ze kreeg veel complimenten die ik gelijk weer door kreeg!

Deze stola is gemaakt van 7 bollen Drops Delight.
Gehaakt in Noorwegen, Zweden, Denemarken, Duitsland en Nederland. gemaakt van drops delight. Wol gekocht in Denemarken, Odense, Een hele leuke wolwinkel!

Detail van de rand.
een vest van twee speciale zeshoeken
 Op internet het idee opgedaan. Oorspronkelijk was het een campfire cardigan. Maar ik heb een andere steek genomen, van mypicot.com gebruikt. Wel het idee van een zeshoek in een vierkant haken. Je krijgt dan een lubberende zeshoek en als je het goed dubbelvouwt, krijg je een half voor- en achterpand met mouw! Ik heb de donkerste groen steeds elke vierde keer laten terugkomen en de andere drie kleuren random gehaakt. Ik had alleen te weinig wol meegenomen op vakantie om het vest af te krijgen dus thuis nog drie bollen van Scheepjeswol, Colour Crafter, gehaald en in Neerland het vest afgehaakt. Totaal 8 bollen nodig voor dit vest.(wel wat over van elke kleur)
Achterkant is ook mooi!

Driekwart mouwen en heerlijk warm!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten